Regulamin

Sklep internetowy THOMASSS, dostępny pod adresem www.THOMASSS.pl, prowadzony jest przez firmę:

THOMASSS Tomasz Szymański
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 81/85
60-529 Poznań

NIP: 781-169-29-00
NIP UE: PL7811692900
Regon: 634590120

Zwroty

Przed odesłaniem towaru zachęcamy Państwa do kontaktu z nami przez formularz kontaktowy na stronie http://thomasss.pl/kontakt.html zwłaszcza w przypadku chęci wymiany towaru, abyśmy mogli dokładnie uściślić co dokładnie Państwo potrzebują i aby ewentualna wymiana towaru nie była wymianą metodą na "chybił - trafił".

Prosimy mieć na uwadze, że ustawa o prawach konsumenta z dnia 30. maja 2014 roku (w tym prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa) nie dotyczy osób fizycznych, które są przedsiębiorcami i jednocześnie dokonały zakupu towaru w celu związanym z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą. W takim przypadku przed jakimkolwiek zwrotem towaru prosimy wcześniej o kontakt z nami przez formularz kontaktowy na stronie http://thomasss.pl/kontakt.html.

W przypadku odstąpienia od umowy w ramach ustawy o prawach konsumenta z dnia 30. maja 2014 roku koszt przesyłki zwrotnej (koszt odesłania towaru do sprzedawcy) ponosi kupujący. Oczywiście w przypadku ZASADNEJ reklamacji również ten koszt zostanie Państwu zwrócony.

Do zwracanego towaru bardzo prosimy o dołączenie protokołu zwrotu towaru, którego wzór dostępny jest pod adresem:
http://thomasss.pl/formularz_zwrotu_towaru.pdf.

Uwaga - nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz przesyłek wysłanych na koszt adresata. Zwrot wpłaty prześlemy Państwu na rachunek bankowy podany w protokole zwrotu towaru.

Reklamacje

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji bardzo prosimy o kontakt z nami przez formularz kontaktowy na stronie http://thomasss.pl/kontakt.html. Konsultant ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23. kwietnia 1964 roku Kodeksu Cywilnego. Klient składający reklamację powinien dostarczyć przedsiębiorcy wadliwy towar – odesłać go lub osobiście dostarczyć do miejsca wskazanego w umowie (jeżeli tego miejsca nie określono, tam gdzie został mu wydany). (podstawa prawna: art. 5612 § 1 i 2, art. 566 i 574 Kodeksu cywilnego)

Uwaga - nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz przesyłek wysłanych na koszt adresata. Zwrot wpłaty (w przypadku reklamacji ZASADNEJ) prześlemy Państwu na rachunek bankowy podany w protokole zwrotu towaru.



www.thomasss.pl
Nasz sklep internetowy używa plików Cookies. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.