THOMASSS (logo)

    Deflektory szyb bocznych, które można zastosować w Saturn S II (1995 - 1999)

    Inne możliwe nazwy Saturn S II: SC, SC1, SC2, SL, SL1, SL2, SW, SW1, SW2

    Saturn S II

    Druga generacja Saturn S, produkowana w latach 1995–1999, była rozwinięciem koncepcji zapoczątkowanej przez pierwszą odsłonę modelu. Choć zmiany nie były rewolucyjne, Saturn S II przyniósł istotne ulepszenia w zakresie komfortu, stylizacji i wykończenia, przy zachowaniu podstawowej struktury mechanicznej. W czasach, gdy rynek samochodów kompaktowych stawał się coraz bardziej konkurencyjny, Saturn kontynuował swoją misję dostarczania niezawodnych, ekonomicznych i łatwych w obsłudze pojazdów.

    Stylistyczne odświeżenie i lepsze wykończenie

    Jedną z najbardziej zauważalnych zmian była zmodyfikowana stylistyka nadwozia. Nowa linia nadwozia była bardziej opływowa i dopracowana, z nowym projektem przedniego pasa, reflektorów oraz zmodernizowanymi zderzakami. Wnętrze także zyskało na jakości – wprowadzono nowe materiały wykończeniowe, poprawiono ergonomię deski rozdzielczej i zmieniono układ przycisków, co podniosło komfort użytkowania.

    Dostępne wersje i konfiguracje

    Saturn S II nadal był dostępny w trzech wersjach nadwoziowych: SL (sedan), SW (kombi) i SC (coupe). Zachowano podział na podstawowe wersje z silnikiem SOHC (SL, SL1) i mocniejsze warianty z silnikiem DOHC (SL2, SC2, SW2). Wersja coupe SC przeszła szczególnie znaczącą metamorfozę stylistyczną – w 1997 roku pojawiły się charakterystyczne trzydrzwiowe wersje SC1 i SC2 z dodatkowymi, asymetrycznymi drzwiami po stronie pasażera.

    Silniki i osiągi

    Pod maską Saturnów S II nadal pracowały 1,9-litrowe silniki czterocylindrowe, znane z poprzedniej generacji, lecz z poprawioną kulturą pracy i nieco zmodyfikowaną elektroniką sterującą. Wariant SOHC oferował około 100 KM, a DOHC – 124 KM. Dostępne były skrzynie biegów manualne (5-biegowe) oraz automatyczne (4-biegowe). Dzięki lekkiej konstrukcji i dobrze zestrojonemu zawieszeniu samochody prowadziły się pewnie i oszczędnie, co było dużym atutem w segmencie aut kompaktowych.

    Wnętrze i wyposażenie

    W porównaniu do pierwszej generacji, Saturn S II oferował bogatsze wyposażenie standardowe i opcjonalne. W zależności od wersji, kierowcy mogli liczyć na klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, centralny zamek, radio z CD, a także poduszki powietrzne. Wnętrze zaprojektowano z myślą o codziennej funkcjonalności, z dużą ilością schowków i intuicyjną obsługą.

    Pozycjonowanie na rynku i odbiór

    Saturn S II utrzymywał silną pozycję wśród klientów ceniących prostotę, niezawodność i przystępną cenę. Marka Saturn kontynuowała politykę „no-haggle pricing”, czyli stałych, niepodlegających negocjacji cen, co wyróżniało ją na tle konkurencji. Klienci chwalili również wysoki poziom obsługi w salonach, co stało się jednym z filarów budowania lojalności.

    Koniec produkcji i dziedzictwo

    W 1999 roku zakończono produkcję drugiej generacji Saturn S, ustępując miejsca modelom nowej fali, które miały być lepiej dostosowane do realiów rynkowych początku XXI wieku. Pomimo zakończenia produkcji, Saturn S II pozostał w pamięci wielu kierowców jako praktyczny, niedrogi i trwały samochód. Dziś niektóre egzemplarze wciąż można spotkać na drogach, a ich prostota konstrukcji czyni je łatwymi w utrzymaniu pojazdami używanymi.

    Wybrane produkty

    Deflektory szyb bocznych
    1 – 0 z 0 przedmiotów
    Przedmiotów na stronie: 24
    Brak przedmiotów do wyświetlenia
    Darmowy zwrot towaru
    Bezpłatna dostawa dla każdego zamówienia
    Wysyłka tego samego dnia możliwa nawet do godziny 15:00
    Rabat na drugi i kolejny ten sam przedmiot
    O nas
    O nasKontaktRegulaminPolityka prywatności
    Obsługa klienta
    Czas realizacji zamówieniaDarmowe zwrotyPoradnikiSklepy
    Twoje konto
    LogowanieRejestracjaTwoje zamówieniaKorespondencja
    Kontakt
    +48 789 306 959
    Projekt: GETID Interactive
    Ta strona internetowa może zapisywać pliki „cookies” na Twoim urządzeniu, m.in. po to, aby zapewnić jej prawidłowe wyświetlanie i funkcjonowanie. Więcej informacji o cookies znajduje się tutaj.