THOMASSS (logo)

    Pokrowce i akcesoria ochronne, które można zastosować w Audi RS6 C6 [4F] (2008 - 2010)

    Audi RS6 C6 [4F]

    Audi RS6 C6 [4F], produkowane w latach 2008–2010, to druga generacja superszybkiego modelu RS6, która przeszła do historii jako jeden z najbardziej ekstremalnych samochodów w historii marki. Oparta na platformie A6 C6, wersja RS została skonstruowana z myślą o dostarczaniu nie tylko luksusu i praktyczności, ale przede wszystkim brutalnych osiągów. To właśnie w tym modelu Audi sięgnęło po rozwiązania rodem z wyścigów i segmentu supersamochodów.

    V10 rodem z wyścigów

    Najbardziej spektakularnym elementem RS6 C6 był jego silnik – 5.0-litrowe V10 z podwójnym turbodoładowaniem. Jednostka ta, inspirowana konstrukcjami Lamborghini i F1, rozwijała imponujące 580 KM oraz 650 Nm momentu obrotowego. W połączeniu z automatyczną skrzynią Tiptronic i stałym napędem quattro, RS6 C6 przyspieszało od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy. Dla samochodu ważącego ponad 2 tony to osiągnięcie, które do dziś budzi podziw.

    Stylistyka i obecność na drodze

    Choć RS6 C6 nie krzyczało swoim wyglądem, uważni obserwatorzy bez trudu rozpoznawali sportowy potencjał auta. Szersze nadkola, powiększone wloty powietrza, agresywne zderzaki, 20-calowe felgi i podwójne końcówki wydechu to detale, które nadawały sylwetce wyrazistości. Samochód dostępny był jako sedan i kombi (Avant), przy czym to druga wersja zyskała szczególne uznanie wśród miłośników szybkich, rodzinnych aut.

    Wnętrze klasy premium

    Kabina RS6 C6 odzwierciedlała luksusowy charakter modelu. Skórzana tapicerka Valcona, karbonowe lub aluminiowe akcenty, sportowe fotele z rozbudowanym trzymaniem bocznym i systemy multimedialne najwyższej klasy tworzyły atmosferę ekskluzywności. Dodatkowo RS6 oferowało pełne wyposażenie z zakresu komfortu i bezpieczeństwa, w tym system MMI, adaptacyjny tempomat czy zawieszenie pneumatyczne.

    Układ jezdny i prowadzenie

    Pomimo dużej masy własnej, RS6 C6 zaskakiwało stabilnością i przyczepnością w zakrętach. Kluczową rolę odgrywał tu napęd quattro oraz zaawansowane zawieszenie Dynamic Ride Control (DRC), które redukowało przechyły nadwozia i poprawiało reakcję na ruchy kierownicą. Auto z łatwością radziło sobie z dużymi prędkościami, ale wymagało doświadczonego kierowcy, szczególnie przy sportowej jeździe.

    Dziedzictwo i pozycja w historii

    Audi RS6 C6 pozostaje jednym z najbardziej ikonicznych modeli w historii sportowej linii RS. Jego brutalna moc, elegancka forma i rzadkość występowania na rynku wtórnym sprawiają, że model ten jest dziś szczególnie ceniony przez kolekcjonerów. V10 biturbo pozostaje symbolem bezkompromisowego podejścia Audi do tworzenia samochodów łączących ekstremalne osiągi z codzienną użytecznością.

    1 – 10 z 10 przedmiotów
    Przedmiotów na stronie: 72
    Darmowy zwrot towaru
    Bezpłatna dostawa dla każdego zamówienia
    Wysyłka tego samego dnia możliwa nawet do godziny 15:00
    Rabat na drugi i kolejny ten sam przedmiot
    O nas
    O nasKontaktRegulaminPolityka prywatności
    Obsługa klienta
    Czas realizacji zamówieniaDarmowe zwrotyPoradnikiSklepy
    Twoje konto
    LogowanieRejestracjaTwoje zamówieniaKorespondencja
    Kontakt
    +48 789 306 959
    Projekt: GETID Interactive
    Ta strona internetowa może zapisywać pliki „cookies” na Twoim urządzeniu, m.in. po to, aby zapewnić jej prawidłowe wyświetlanie i funkcjonowanie. Więcej informacji o cookies znajduje się tutaj.