THOMASSS (logo)

    Pokrowce na kierownicę, które można zastosować w Porsche Carrera 911 [991] (2011 - 2018)

    Porsche Carrera 911 [991]

    Porsche 911 Carrera generacji 991, produkowanej w latach 2011–2018, to model, który wyznaczył nowy kierunek dla kultowej linii 911. Zbudowane na zupełnie nowej platformie, szersze, lżejsze i bardziej zaawansowane technologicznie, 991 zachowało ducha klasycznego Porsche, jednocześnie wprowadzając nową jakość w dziedzinie komfortu, prowadzenia i wydajności.

    Nowa konstrukcja – więcej niż ewolucja

    Choć z zewnątrz 991 zachowało dobrze znane proporcje 911, to pod karoserią kryła się zupełnie nowa architektura. Aluminiowo-stalowa konstrukcja pozwoliła obniżyć masę pojazdu nawet o 45 kg w stosunku do poprzednika (997), a większy rozstaw osi i szerszy rozstaw kół poprawiły stabilność oraz komfort jazdy. Zmienione proporcje nadwozia nadały modelowi jeszcze bardziej dynamiczny i nowoczesny wygląd.

    Silniki – tradycja spotyka turbodoładowanie

    W początkowej fazie produkcji (991.1) 911 Carrera oferowana była z wolnossącymi jednostkami typu bokser – 3.4 litra w podstawowej wersji i 3.8 litra w odmianie Carrera S. W 2015 roku, wraz z faceliftingiem (991.2), Porsche zdecydowało się na znaczącą zmianę – wprowadzenie turbodoładowania do wszystkich wersji Carrery. Nowe silniki 3.0 biturbo oferowały więcej momentu obrotowego i lepszą elastyczność, przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa i emisji CO₂. Ta decyzja była szeroko komentowana, ale ostatecznie została dobrze przyjęta dzięki znakomitej charakterystyce nowych jednostek.

    Nowoczesne wnętrze z nutą luksusu

    Wnętrze 991 wyznaczyło nowy standard wśród sportowych samochodów – łącząc wysokiej klasy materiały z zaawansowaną technologią. Centralna konsola inspirowana była modelem Panamera, z dużą ilością fizycznych przycisków i wyświetlaczem informacyjnym. System multimedialny PCM w wersji po liftingu oferował Apple CarPlay i bardziej intuicyjną obsługę, co czyniło 911 jeszcze bardziej przyjaznym w codziennym użytkowaniu.

    Dynamika prowadzenia – precyzja w czystej formie

    Porsche 991 było oferowane z 7-biegową manualną skrzynią biegów lub opcjonalną przekładnią PDK, która zapewniała błyskawiczne zmiany przełożeń. Zawieszenie aktywne PASM i opcjonalny system PDCC poprawiały trakcję i kontrolę nad autem w zakrętach. Wersja po modernizacji zyskała również opcjonalny system skrętnej tylnej osi, który poprawiał zwrotność i stabilność przy dużych prędkościach.

    Wersje specjalne i dziedzictwo

    W trakcie produkcji powstało wiele wyjątkowych odmian 991, takich jak Carrera T, GTS, jubileuszowa „911 50th Anniversary”, a także wersje limitowane jak Speedster czy GT3 Touring. Każda z nich miała swój niepowtarzalny charakter, ale wszystkie łączyło jedno – bezkompromisowe podejście do osiągów i przyjemności z jazdy.

    Podsumowanie

    Porsche 911 Carrera 991 to jeden z najbardziej wszechstronnych i zaawansowanych modeli w historii tej linii. Zdołało zachować to, co w 911 najważniejsze – bezpośrednie wrażenia zza kierownicy i ponadczasowy design – jednocześnie dostarczając nowoczesnych rozwiązań, które czynią z niego auto równie dobre na torze, co w codziennej eksploatacji. To generacja, która z powodzeniem zbudowała most między analogową przeszłością a cyfrową przyszłością kultowego modelu.

    Wybrane produkty

    Pokrowce na kierownicę
    1 – 1 z 1 przedmiotów
    Przedmiotów na stronie: 12
    Darmowy zwrot towaru
    Bezpłatna dostawa dla każdego zamówienia
    Wysyłka tego samego dnia możliwa nawet do godziny 15:00
    Rabat na drugi i kolejny ten sam przedmiot
    O nas
    O nasKontaktRegulaminPolityka prywatności
    Obsługa klienta
    Czas realizacji zamówieniaDarmowe zwrotyPoradnikiSklepy
    Twoje konto
    LogowanieRejestracjaTwoje zamówieniaKorespondencja
    Kontakt
    +48 789 306 959
    Projekt: GETID Interactive
    Ta strona internetowa może zapisywać pliki „cookies” na Twoim urządzeniu, m.in. po to, aby zapewnić jej prawidłowe wyświetlanie i funkcjonowanie. Więcej informacji o cookies znajduje się tutaj.